В сучасному світі важко представити людину, що не розуміє що таке бренд і навіщо він потрібен.
Всі чули такі поняття, як корпоративний брендинг, брендинг продукції, брендинг послуг і навіть персональний брендинг.
І неважливо чи ви бізнесмен, чи фахівець з маркетингу, чи просто звичайна домогосподарка, яка зранку купує чашку кави у місцевій кав’ярні, брендинг тісно пов’язаний з усіма аспектами нашого життя.
Що таке брендинг? Початок.
Колись концепція бренду була дуже простою. Сам термін походить від скандинавського слова «brandr», що означає «спалити». Сучасне визначення почало формуватися ще в 1500-х роках, коли воно використовувалося для визначення позначок, які власники ранчо спалювали на своїй худобі. За цей час торгова марка стала синонімом власності. У 1800-х роках символи бренду стали символізувати не власність, а якість.
Брендинг - це постійна спроба сформувати сприйняття вашої аудиторії. Ця зміна відбулася значною мірою завдяки практиці, започаткованою дистриб’юторами вина. Вони спалювали свої фірмові знаки в ящики зі своїм продуктом, щоб переконатися, що вони не змішуються з продуктами конкурентів. До 1870 року практика брендування продуктів стала настільки розповсюдженою, що компанії тепер могли позначати товарні знаки своїх брендів, щоб запобігти неправдивому представленню своїх продуктів конкурентами.
Що таке брендинг? Сьогодення.
Так все починалося, але що означає бренд зараз?
Бренд - це сприйняття у свідомості аудиторії. Це ідея. Це те, що люди думають і відчувають, коли розглядають продукт, місію, досвід клієнтів - усі компоненти, з яких складається компанія чи організація.
Брендинг спрямований на встановлення значної та диференційованої присутності на ринку, що приваблює та утримує лояльних клієнтів.
В час великої конкуренції, компанії мають бути максимально лояльними та привабливими. Тому всі намагаються запам’ятатись клієнтам та замовникам. Хтось знижками, хтось подарунками, а хтось для цього використовує брендинг - сучасний спосіб спілкування, рекламування.
Таким чином відбувається діалог з клієнтом. Відповідно росте і профіт компанії.
Переваги нанесення брендингу на пакування
Висока конкуренція серед виробників змушує останніх замислюватися над тим, щоб зробити продукцію більш привабливою для покупців. Пакування на замовлення з логотипом для цього підходить ідеально. З її допомогою можна створити стійку асоціацію у покупців, які легко помічатимуть продукцію серед широкого асортименту товарів. Також брендинг дозволяє рекламувати продукцію серед мас.
Потрібно лише враховувати, що брендинг упакування є складним процесом, тому довіряти подібні роботи слід лише професіоналам у сфері виробництва пакувальних матеріалів. Наша компанія має багаторічний досвід роботи, тому у кваліфікації фахівців та якості послуг ви можете не сумніватися.
Багато компаній, що обрали брендинг упакування; залишилися задоволеними своїм рішенням. Насамперед варто виділити вартість такої реклами.
Брендовані коробки дозволяють мінімізувати витрати на маркетинг, а його ефективність буде максимальною. За допомогою брендингу боксів можна надати продукції індивідуального вигляду. Брендована коробка завжди високо цінується покупцями, особливо якщо вона виготовлена грамотно і з використанням якісних матеріалів. Вартість продукту визначається індивідуально, що дозволяє врахувати бюджет, встановлений замовником. Вибравши друк логотипа на коробці, ви отримуєте цілодобову рекламу, платити за яку потрібно лише раз.