
Задля того щоб інтернет-магазин або інший ресурс вивести на конкурентні позиції, необхідно дотримуватися безлічі деталей. Насамперед - визначитися з тим, на якому хостингу буде розміщено сайт. Його якість, а також рівень обслуговування відіграють велику роль у ефективній роботі інтернет-ресурсу.
Що таке найкращий хостинг і на що необхідно звернути увагу перед його вибором? Вибираючи місце для свого сайту або зберігання даних, необхідно ознайомитись із відгуками, які писали клієнти. Наприклад, один із важливих факторів – це безпека. Сервери повинні бути надійно захищені від зовнішнього проникнення. Вони також повинні мати якісний захист від шкідливого коду, який перенаправлятиме користувача на інший сайт.
Ще одна важлива деталь – швидкість завантаження ресурсу. На це впливає не лише контент самого блогу чи інтернет-магазину, а ще й якість хостингу. Важливим аргументом на користь вибору компанії також є якість сервісного обслуговування. Співробітники намагаються оперативно реагувати на питання клієнтів та допомагають вирішувати проблему швидко, практично в онлайн-режимі. Варто звернути увагу на такі деталі:
-
вартість оренди;
-
можливість сплати помісячно;
-
різні пакети (кількість сайтів та інші особливості);
-
доступність доменних зон;
-
можливість оплати через різні платіжні системи;
-
підтримка умов програмування тощо.
Залежно від того, який пакет послуг обрано, спеціалісти компанії можуть допомагати у контролі коду, зберіганні інформації, захисту ресурсу від зовнішніх загроз. У будь-який час можна звернути до консультанта та навести питання, які вас бентежать.
Після того, як сайт розміщено на хостингу
Розміщення інтернет-магазину або іншого ресурсу на хостингу передбачає те, що над ним добре попрацювали не тільки програмісти, а й аудитори – усунули всі проблеми, які заважатимуть просуванню в пошукових системах, а сам ресурс наповнений унікальним контентом.
Звичайно в процесі розвитку текстовий або медіа-контент буде додаватися, але багато експертів рекомендують наповнити сайт частиною контенту на локальному хостингу і потім перенести його на віртуальний. Після цього починається процес просування, а саме виведення інтернет-ресурсу на конкурентні позиції.
Для цього його необхідно відкрити для індексування пошукових систем. Важливо також врахувати, що процес оптимізації має бути комплексним. Це реклама у соціальних мережах, використання контекстної реклами, робота з сайтами партнерами, просування за допомогою ключових фраз тощо. Грамотно побудована комплексна робота з просування виведе ресурс на конкурентні позиції за короткий термін.