Вночі зникає гаряча вода.
Сьогодні під час громадського обговорення щодо змін тарифів на тепло і гарячу воду, які ініціює ПАТ «Полтаваобленерго» кременчужанка Галина Захарченко вказала керівництву підприємства-теплопостачальника на неналежне надання послуг.
Зокрема, кременчужанка обурювалась, що в її квартирі, в будинку на провулку Героїв Бресту, з 0.30 до 5 ранку немає гарячої води.
І якщо ті мешканці, які мають індивідуальні лічильники, страждають лише на побутовому рівні, то їй доводиться ще й фінансово: а саме сплачувати за ті 4 години, що послугу не надають.
Галина Захарченко стверджує, що вже направляла зверення і в ПАТ «Полтаваобленерго», і в КП «Теплоенерго». Та відповідь надійшла лише з комунального підприємства.
«Мені повідомили, що вночі вимушені відключати насоси на підкачувальних пунктах, бо «Полтаваобленерго» знижує тиск в мережі», - зазначила кременчужанка.
За її підрахунками, кременчужани через це недоотримуть послуг з постачання гарячої води, сплачуючи більше на 16,67%.
Керівник Кременчуцької філії ПАТ «Полдтаваобленерго» Сергій Андрієвський взявся запевняти, що проблеми лише у двох кварталів (один з них, в якому мешкає жінка). І вони на своєму рівні не можуть ніяк вплинути на працівників КП «Теплоенего», аби ті не відключали насос. І вказав, що згідно з «Законом про ЖКГ» всі споживачі мають обладнати помешкання індивідуальними приборами обліку.
Відповідь не задовольнила кременчужанку.
«Уявіть скільки це в районі міста. Тепер звертатимусь до поліції, аби розібрались на правовому рівні», - слова Г. Захарченко.
Нагадаємо, знову здорожчання: "Полтаваобленерго" піднімає тариф на тепло і гарячу воду
Світлана Павленко