Кременчугская газета
Kremenchuk, Poltava Oblast, Ukraine
Воскресенье, 20 Октября 2019 года
Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube

Вы здесь

«Гармонія» презентувала оновлену лінію молочної продукції

 

5 декабря 2018 12:40

На порозі нового року ТМ «Гармонія» завершила модернізацію виробничих потужностей. З цієї нагоди в п'ятницю, 30 Листопада 2018 року в прес-центрі ТОВ «Лубенський молочний завод» відбулась прес-конференція під час якої, проведено презентацію-дегустацію оновленої лінії молочної продукції «Мгарське»,ТМ «Гармонія»!

Гармонія  в сучасній упаковці!

ТМ « Гармонія» - один з визнаних лідерів молокопереробної галузі Полтавщини. Продукція «Гармонії» широко відома не  тільки у нашій області, але і далеко за межами регіону.  Нещодавно підприємство відсвяткувало 80- ту річницю від дня заснування. Всі ці роки ТОВ «Лубенський молочний завод» тримав високу планку, поставляючи на ринок якісні та смачні молочні продукти. Відзначаючи ювілей, керівництво « Гармонії» дало кілька важливих обіцянок своїм споживачам. Серед іншого йшлося про модернізацію виробничих потужностей та запуск нової лінійки. І ось, наприкінці року вирішили зробити своєрідний звіт про виконане.  Щоб побачити все на власні очі і продегустувати нові смаколики, ми вирушили до Лубен.

«Гармонія» в режимі онлайн: модернізація, оновлення, вдосконалення

Рік, що минає, можна назвати багатим на досягнення для ТМ « Гармонія».

Завод зазнав глобальної реконструкції виробничих потужностей.  Скажімо, у сирному цеху встановленоІталінську лінію  фасування сиру кисломолочного. Її робота спрямована на мінімізацію ручної роботи на всіх етапах виробництва. Окрім того, технологія виробництва дозволила подовжити термін придатності готового продукту за рахунок новітнього обладнання. Потужності лінії дозволяють фасувати 320 кілограмів сиру на годину, а це 800 одиниць продукції, в пакеті з високим ступенем герметичності упаковки.

Новації торкнулися також  цеху приймання сировини та вже завершили оновлення в цеху експедиції зберігання  готової молочної продукції.

«2018 рік  став для нас роком своєрідного прориву. Початок літа ознаменувався запуском нової лінійки морозива. Це 12% пломбір , що поєднаний з легким сорбетом зі смаком ожини, фісташки та дині. Запустили також нову лінію йогуртів у пюр – паці.  Пюр – пак – це сучасна упаковка, картон, з якого її виготовляють створений за сучасними технологіями, екологічно безпечний.

Всі  йогурти з наповнювачами. Це полуниця, злаки та вишня – черешня. Хочу підкреслити – всі наповнювачі тільки натуральні. Чому саме ці смаки? Обирали дуже довго, процес був копітким та дуже не простим. Наші експерти ( у колективі більшість фахівців – жінки), доклали чимало зусиль, доки  досягли бажаного результату» - розповів генеральний директор ТОВ «Лубенський молочний завод» Володимир Дорош.

Завершаємо рік випуском лінійки молочної продукції

Оновлена лінійка « Мгарська». Відтепер упаковка не просто сучасно виготовлена, а ще й ошатна – у оновленому дизайні елементи народної мальовки майстра петриківського розпису Олександра Опарія.

« Ми довго працювали над ідейним наповненням. Назва «Мгарська» виникла не випадково. Адже головна перлина краю – Мгарський монастир. Та і  петриківська мальовка – не просто прикраса. Кожен її елемент має певний зміст. Наші предки використовували її як своєрідний оберіг. А в сучасному насиченому та динамічному світіце зображення уособлює таємничий символ давніх традицій та духовне багатство української нації. В цьому і полягаєнаша самобутність, етнічністьта культура. Використання мальовки на пакуванні натуральної молочної продукції, це своєрідне нагадування: «Споживай Українське»!

Сподіваємося, що вам сподобається наша продукція оновлена лінійка продукції, і ми вчергове виконаємо своє покликання – нести гармонію у кожен дім» - продовжує Володимир Дорош.

Гармонію – у кожен дім і у всі куточки світу!

Подвійна відповідальність – нести гармонію на міжнародний рівень. Адже , за словами Володимира Дороша, головна запорука економічної стабільності підприємства  -  нарощення обсягів експорту.

« ТМ «Гармонія» визначила собі за головну стратегію розвиток зовнішньо -економічних зв’язків. На сьогодні ми експортуємо продукцію  в Грузію, Туреччину, Саудівську Аравію, ОАЕ,  Марокко, Південну Корею, В’єтнам. І продовжуємо налагоджувати контакти. Найбільшим попитом у наших закордонних партнерів користується масло вершкове «Екстра». Завод давні використовує  традиційну технологіювиробництва цього продукту, відтак  він у топі наших замовлень. Нині йдуть перемовини з Македонією та Польщею. Плануємо відкрити своє представництво у Дубаях. Наша продукція дуже смакує арабським споживачам, і цьогоріч ми отримали від них сертифікат якості «халяль» та «кошер» від ізраільських партнерів .  Перспективний напрям - виробництво морозива. Хочемо його теж винести на експорт» -  говорить заступник директора з фінансових питань Юрій Охріменко.

« Агресивне конкурентне середовище примушує нас боротися за кожного покупцяпідсумовує Володимир Дорош-  І в цій боротьбі ми будемо рухатися семимильними кроками , намагатися розвивати наш бізнес , нашу «Гармонію».  А межі в її розвитку немає . Ми і надалі вкладатимемо кошти у реконструкцію, триматимемо руку на пульсі передових технологій. У нас молода і амбітна команда, колектив «Гармонії» -це  560 працівників, які  зроблять все можливе, аби  покупець віддавав перевагу саме нам.  Кожне підприємство у наш час повинно бути соціально спрямованим і соціально відповідальним. Ми такими є і будемо надалі, чудово розуміючи, що держава починається з кожного з нас».

 

На правах рекламы

Подпишись на нас

Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube telegram Facebook Live
Если Вы нашли ошибку в тексте, выделите слово, нажмите CTRL+Enter и отправьте сообщение в редакцию

Другие новости

Афиша Кременчуга
Орфографическая ошибка в тексте:
Чтобы сообщить об ошибке, нажмите кнопку "Отправить сообщение об ошибке". Также вы можете добавить свой комментарий.

Мы в Telegram

Подписаться