Кременчугская газета
Kremenchuk, Poltava Oblast, Ukraine
Четверг, 19 Сентября 2019 года
Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube

Вы здесь

Кременчук – місто аварійних мостів

 

24 августа 2019 09:00

Днями минув рік, як на дорозі шляхопроводу, що біля пивзаводу, з’явилася діра. Та це не єдиний дірявий міст у Кременчуці. На шляхопроводі, що неподалік Свіштовського кладовища, теж уже є проріха. А на мосту, що на Полтавському проспекті, випирає арматура і відвалюється бетон. Також роками не вирішуються проблеми головного мосту міста – Крюківського. Водночас дії місцевої влади зводяться до встановлення попереджувальних знаків і роздачі обіцянок про майбутні ремонти.

Річниця кременчуцької дірки

Рік тому, 14 серпня 2018 року, містяни помітили, що від конструкції шляхопроводу (у народі – мосту) біля пивзаводу відвалився шматок несучої конструкції, і на дорозі утворився наскрізний отвір. З нього стирчить арматура і час від часу сиплеться бетон. Тоді у мерії Кременчука скликали терміново комісію з питань техніко-економічної безпеки і надзвичайних ситуацій. На міст, який визнали аварійним ще 2008 року, звернули увагу лише зараз, коли він почав явно руйнуватися.

Далі дірку обвели фарбою, поставили навколо огороджувальні конструкції і відповідні знаки. І все. Відтоді шляхопровід зяє загрозливим отвором.
14 серпня 2019 року Кременчуцька газета провідала знамениту дірку.

Побачили наступне: якщо зверху її розміри залишилися такими самими (судячи з контурів, нанесених фарбою), то знизу видно, що бетон і далі руйнується.

Є сліди затікання води. А в цей час зверху шляхопроводом одна за одною їздять автівки. Також рухаються тролейбуси і автобуси. Навантаження чимале. Не можна не згадати, що в мерії Кременчука озвучували вартість відновлювально-ремонтних робіт шляхопроводу. У квітні цього року на засіданні постійної депутатської комісії з питань екології та земельних ресурсів повідомили, що готується кошторисно-проектна документація, вартість розробки якої – 1,5 млн грн. Ця цифра викликала здивування депутатів. Та ще більший подив викликала сума самих робіт. Адже вона становить понад 30 млн грн! Депутати швидко підрахували, що ліквідація діри обійдеться бюджету Кременчука у понад 1 мільйон доларів США, якщо рахувати за тодішнім курсом. Минув рік, а міська влада лише годує кременчужан обіцянками про ремонт.

Плюс ще одна дірка. Мінус ще один міст

Та шляхопровід біля пивзаводу – не єдиний дірявий у Кременчуці. Саме в переддень річниці цієї діри у Кременчуці «ліг» ще один міст – поблизу Свіштовського кладовища. Від нього, як і у випадку з мостом біля колишнього пивзаводу, відпала частина несучої конструкції.

Яма утворилася прямо посеред смуги проїжджої частини (якщо їхати на Кременчуцький НПЗ, то на лівій смузі).

Комунальні служби також оперативно огородили провалля і заявили, що знизу даний об'єкт ще гірше, ніж в районі пивзаводу.

Міська влада поки про випадок мовчить. Навіть міську комісію ТБ і НС не скликали. Реакція була лише з боку міських ЗМІ і кременчужан у соцмережах.

«Напевно, наступним «впаде» Крюківський міст, якщо влада нічого не робить із мостами і не сильно поспішає їх ремонтувати», – такий чорний гумор у працівників шляхового ремонтно-будівельного управління, які позначили яму на мосту біля Свіштовського кладовища.

Працівники НПЗ тепер добираються на роботу з жахом. Декому доводиться пересуватися ДВОМА дірявими мостами!

«А раптом він завалиться, коли ми по ньому у тролейбусі з роботи їдемо, і тролейбус переповнений? Міст же аварійний! А об'їзд тільки через вулицю Аерофлотську. Ви її бачили? Там не дорога, а траншея!» – говорять нафтовики.

Керівництво заводів, розташованих у районі північного промвузла, вже готують звернення до влади на чолі з мером Кременчука Віталієм Малецьким з вимогою терміново скликати засідання спеціальної комісії, на якій розглянути питання подальшої експлуатації мосту.

Проблемою Крюківського мосту перейнялося менше 1000 кременчужан

Про найбільший міст Кременчука – Крюківський – сказано і написано чимало. Він теж в аварійному стані. Однак проблема не вирішується десятиліттями.

Не так давно містяни звернулися з петицією до Президента України. Станом на 18 серпня цього року 921 підпис був під текстом, в якому мешканці Кременчука звертаються до глави держави щодо необхідності капітального ремонту Крюківського мосту через Дніпро.

«Вимагаємо вивчити ситуацію з балансоутримувачем автомобільної частини та пішохідної зони Крюківського мосту і визначитися зі строками капітального ремонту цього об’єкту», – вимога містян.

До кінця збору підписів є ще час, однак потрібно зібрати 25 тисяч, аби петицію розглянув Президент. А тим часом періодично з’являються повідомлення про жахливий стан мосту. То представники велоспільноти б’ють на сполох. То пішоходи, які спотикаються об металеві деталі стиків, попереджають про небезпеку. А ось нинішня міська влада вже скоро як за 5 років своєї каденції не просунулася ні на крок до вирішення цієї проблеми.

Шматком бетону – по вагону

Оголена іржава арматура і шматки бетону навколо – так виглядає картинка ще одного з кременчуцьких мостів, розташованого на Полтавському проспекті. І якщо на дірявих шляхопроводах міста під час поїздок молитися варто водіям і пасажирам автотранспорту, то тут – ще й залізничникам. Саме біля рейок під шляхопроводом купи бетону, що відвалився від конструкції. Зазначимо, що автомобільний шляхопровід розташований саме над залізничною колією. А тим часом ним їздить не лише міський транспорт, а й транзитний.

Нерідко це величезні фури. Видно, що шляхопровід намагаються ремонтувати: в різних місцях бовваніють дерев’яні опалубки. Однак очевидно й інше: міст безбожно сиплеться. Не виключено, що десь є отвори, але поки вони не проявилися. Тут варто нагадати, що кременчуцькі депутати неодноразово торкалися теми цього мосту. Зокрема були звернення до Служби автомобільних доріг у Полтавській області. Та, як бачимо, результат нульовий.

Журналісти Кременчуцької газети у цій публікації згадали не про всі мости міста. Вибрали ті, руйнацію конструкцій яких видно неозброєним оком. І є надія, що на проблеми споруд звернуть увагу. Бо не дай Бог, щоб Кременчук став містом падаючих мостів.

 

Олена Ліпошко, Олег Булашев

Фото авторів

Підписуйся на розсилку новин на каналі Telegram. Дізнавайся першим найважливіші та найцікавіші новини!

Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube telegram Facebook Live
Если Вы нашли ошибку в тексте, выделите слово, нажмите CTRL+Enter и отправьте сообщение в редакцию

Другие новости

Афиша Кременчуга
Орфографическая ошибка в тексте:
Чтобы сообщить об ошибке, нажмите кнопку "Отправить сообщение об ошибке". Также вы можете добавить свой комментарий.

Мы в Telegram

Подписаться