
Ще в 2016 році в Кременчуці почали говорити про електронні проїзні та валідатори, коли місто взяло кредит на модернізацію електротранспорту на 8 мільйонів євро (ми досі платимо той кредит). Але далі розмов і паперової тяганини справа не пішла.
Кременчуцька депутатка Лариса Гориславець проаналізувала транспортне питання нашого міста, взявши до уваги досвід інших міст.
Про це вона розповіла у Фейсбуці на сторінці Larysa Horyslavets.
"Найвищий тариф на проїзд і драконівські правила для пасажирів - це про транспорт в Кременчуці. Здавалося б, однаково 10 гривень у тролейбусах Кременчука і Львова. Але ніт! У Львові при оплаті онлайн буде дешевше. Здавалося б, однаково 15 гривень у маршрутках Кременчука та Полтави. Але знову ніт! У Полтаві у липні обіцяють запустити електронні картки, і можна буде платити за проїзд по 10 гривень, якщо купуєш абонемент на 60 поїздок", - пише депутатка Кременчуцької міської ради.
Детальніше про квитки у Львові можна почитати тут: https://bit.ly/3mISlGY
А про транспортні нововведення в Полтаві тут: https://bit.ly/3aOBn7I
Лариса Гориславець із власного досвіду поїздок в Львові розповіла, зазначивши, що кондукторів у громадському траснспорті там немає. Пасажири або купують квиток у водія, або розраховуються картками. При цьому так дешевше: замість 10 грн платять 8 грн 50 коп.
"Також цікавими для прочитання будуть старі новини (який кумедний каламбур) з офіційного сайту Кременчуцького міської ради https://bit.ly/3NYIXvf. Давно збираються запустити автоматизований продаж квитків: валідатори, чеки і все таке. Щоб контроль, облік "по-білому" і без готівки. Про запровадження автоматизованої системи оплати писали аж тричі. Наприклад, в 2019-му: “планується, що автоматизована система обліку оплати проїзду з 1 січня 2020 року поступово запрацює в комунальному пасажирському транспорті, а через рік, із 1 січня 2021 року, електронними квитками зможуть користуватися пасажири транспорту приватної форми власності”, - зазначає Лариса Гориславець.
Вона нагадує, що ще в 2016 році в Кременчуці почали говорити про електронні проїзні та валідатори, коли місто взяло кредит на модернізацію електротранспорту на 8 мільйонів євро (ми досі платимо той кредит). Але далі розмов і паперової тяганини справа не пішла. Хоч затвердили народні обранці Стратегію розвитку міста, де чітко прописані нововведення в транспортному питанні.
Тим часом у Полтаві, де проїзд на рівні кременчуцького, теж платити можна дешевше. Там запроваджують диференційований підхід до проїзду. І можна заощаджувати до 5 грн на одній поїздці. Але це не в Кременчуці!
"І сьогодні чиновники кажуть, що це дуже-дуже треба, бо дозволить реально рахувати бюджетні гроші і контролювати перевізників. Але найближчим часом впроваджувати її не будуть. Тобто, в Кременчуці про диференціацію тарифів, знижки, електронні проїзні, опцію “один квиток на транспорт з пересадкою” зараз мови немає", - говорить депутатка.
Згадала Лариса Гориславець, що у кременчуцькому транспорті хотіли встановити і електронну систему обліку, а далі балачок справа не пішла. Хоча б, маючи картку кременчужанина на руках, пільговики могли б нею користуватися. А міська влада б знала про те, скільки пільговиків перевозять. Та чи потрібно це кременчуцьким чиновникам?
І коли депутатка на останній сесії Кременчуцької міської ради запитала, коли ж у Кременчуці почнуть впроваджувати електронні проїзні та валідатори, як то обумовлено в Стратегії розвитку міста, то оптимістичної відповіді не отримала.
Нагадаємо, із 1 червня у Кременчуці здорожчав проїзд у комунальному транспорті
Читайте: Кременчужани нарікають, що центр міста частково залишився без тролейбусного сполучення
Світлана Павленко