
Корисна інформація.
З травня цього року ПриватБанк відновив страхування за програмою “Захист від шахрайства” і вже 7,2 тис. жителів Кременчука скористались можливістю не лише захистити свої кошти від різного виду шахрайства, а й повернути їх, у разі крадіжки.
“Зламати систему безпеки банку абсолютно неможливо, - розповідає Оксана Пасічніченко, - заступниця директора Центрального макрорегіонального управління ПриватБанку. - Тому шахраї придумують різні схеми, аби заволодіти персональними даними клієнтів, які навіть самі того не розуміючи, вводять свої дані на шахрайському сайті, довіряються комусь під впливом негативних емоцій тощо. Найпоширеніші схеми: перекази на рахунки шахраїв під їх тиском, телефонне шахрайство, Інтернет-шахрайство, підробка сайтів чи зняття коштів з викраденої або загубленої картки”.
Зазначимо, що послуга “Захист від шахрайства” гарантовано захистить від численних видів інтернет-шахрайств: соціальний інжиніринг, скімінг, mobile-banking, зняття без карти в банкоматі, оплата з карти без SMS-підтвердження операції, інтернет-еквайринг, незаконні платежі по телефону, протиправні операції з карткового, поточного або депозитного рахунку з використанням Інтернет-банку Приват24, заволодіння персональними даними власника рахунку і заволодіння паролем від Приват24; заволодіння телефоном власника рахунку, фішинг, фармінг, вішинг.
У разі настання страхової події, в першу чергу, слід звернутись на лінію цілодобової безкоштовної підтримки за номером 3700, зафіксувати факт шахрайства та заблокувати картки. Не слід забувати і про звернення до правоохоронних органів. Отриманий там “Витяг з ЄРДР” (Єдиний реєстр досудових розслідувань) слід надати до будь-якого відділення ПриватБанку.
Анжела Дзінзюра
Спеціаліст з комунікацій в регіоні ПриватБанку