
Фотофакт.
Заступниця міського голови Кременчука Ольга Усанова дедалі активніше веде соціальні мережі, регулярно публікуючи дописи то про ями на дорогах області, то про мальовничі куточки Полтавщини, то про ще чогось чи когось, але не про те, за що вона відповідає у місті – соцзахист та медицину, які потребують покращення.
Замість реальних змін у міських лікарнях, Усанова зосередилася на власному іміджі, активно просуваючи свої сторінки у соцмережах. При цьому вона робить це платно - згідно з відкритими даними, чиновниця витрачає значні кошти на рекламу своїх публікацій.
Чи варто кременчужанам очікувати покращення ситуації у соцзахисті та медицині? Питання залишається відкритим.
Примітно, що в таких подорожах, навіть за межі Полтавської області, заступницю міського голови можуть супроводжувати працівники комунальної телерадіокомпанії, які таким чином, схоже відпрацьовують свою зарплатню, що лягла ярмом на Кременчуцьку громаду і платників податків.
Скільки ж коштів О.Усанова витрачає на свою рекламу і чи їздитимуть з неї представники комунального телеканалу, а ми вже маємо відповідні факти, ми запитаємо у неї під час чергового прийому громадян, бо в іншому місці вона з журналістами незалежних ЗМІ не спілкується. Цього разу ми обов’язково запишемося до неї на прийом, аби задати запитання щодо роботи чиновниці.
Клим Соколов