Кременчугская газета
Вторник, 25 Сентября 2018 года
Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube

Вы здесь

Онлайн-трансляція: нарада з перевізниками в мерії Кременчука

 

24 ноября 2017 14:00
Онлайн-трансляція: нарада з перевізниками в мерії Кременчука

Активісти висувають ряд вимог.

Сьогодні члени громадської комісії з контролю за важливими аспектами життєдіяльності в місті щодо надання населенню належного сервісу міським маршрутним транспортом  беруть участь у нараді із перевізниками та керівнитцвом міста. Зокрема, активісти планують оголосити підсумки роботи комісії за місяць.

Протягом останнього місяця роботу міського транспорту систематично перевіряли громадські активісти. За результатами роботи комісії було складено ряд рекомендацій щодо покращення роботи громадського транспорту. Їх, а також ряд вимог наразі озвучать чиновникам.

Раніше повідомлялося, що кременчуцькі маршрутники працюють «в тіні» - такі висновки громадських активістів

Нагадаємо, учасники АТО приходили в мерію вимагати поваги: від безкоштовного проїзду в маршрутках - до переробки пам'ятника Бутиріна. Також розкритикували міського голову Кременчука за вживання по відношенню до громадської комісії слова «кошмарять»та висунули ультиматум.

Доповнено

Міський голова Віталій Малецький, який головує на нараді, повідомив,  що наступного року коштом міського бюджету буде закуплено 10 маршруток,  щоб зробити конкуренцію приватним перевізникам.

«Будьте готові до конкуренції», - резюмував мер.

Доповнено

Тертичний говорить, що ситуація з перевезеннями в місті критична.  Це з усіма маршрутками.  Проблема з відмовою у перевезенні пільговиків, «діти з рюкзаками не можуть влізти». Та є і позитивні моменти - вже пенсіонерів возять. Активісти бачили це на власні очі.

Втім, критикує стан салонів маршруток, технічний стан транспорту.

«Поліція, не контролює ситуацію», - каже громадський активіст.

Робота транспотрного відділу теж не влаштовує. Проте активісти не наполягають на звільненнях, а підкреслюють, що вказують на недоліки.

Ситуація з водіями критична.  Багато їдуть за кордон.  Та активісти наполягають на конструктивній співпраці з перевізниками.

Тертичний висловив побажання пасажирів: в маршрутці має бути відеореєстратор,  та індитифікація водіїв – табличка із фото, ім’ям та прізвищем водія, інформація про сам маршрут.

Малецький погоджується. Каже, що раніше таке було, і пропонує до цього повернутися.

Тертичний каже, що виручають в ситуації із перевезеннями в Кременчуці – сільські маршрутки.

І висунув вимоги: водіям не палити за кермом, прибрати рекламу в салоні,  випрати брудні шторки, прибирати в салонах,  а також встановити кондиціонери в салоні.

Доповнено

Виступає член контрольної комісії, АТОвець Олексій Кравченко. Цікавиться, чи компенсує міська влада маршрутникам перевезення пільговиків. 

Малецький каже виділено 1,266 млн грн. Розраховуються щоквартально. Керівник міського відділу транспорту Руслан Івашина уточнює, що отримують компенсацію 4 фірми-перевізника.

Первізник Мірошніченко. Його мер назвав найнедисциплінованим. Мірошніченко стверджує, що дотацій маршрутні таксі не отримує.

Мер каже, що Мірошніченко маніпулює,  бо йдучи на конкурс знає,  що має перевозити одного пільговика і АТОвців.

Мірошнічегко каже, що подавав розрахунки і йому відмовили.

Мер вказує, що він розрахунків не подавав:

«Ви ж не подаєте розрахунків. Подавайте!»,  - каже йому Малецький.

Кравченко говорить,  що в місто треба пустити іногородніх перевізників.

«Давайте запросимо з інших міст», - пропозиція Кравченка.

Мер цікавиться у підлеглих, як йдуть розрахунки за пільгові перевезення.  Каже, бабусі ринулись на автобус пільговий:

«Треба гумові автобуси. Ніяких коштів не вистачає», - каже мер.

Перевізник Кагал каже, що мікроавтобуси «Богдан» – це відро з цвяхами. 

«У мене 9 автобусів працюють на 2 пільгових», - каже перевізник і просить гроші за пільговиків перераховувати за талончиками,  як школярам.

Кравченко Кагалу: "Навіщо вам потрібно (перевозити пасажирів),  як все так не вигідно?" 

«Мені вам особисто 10 грн дати? Віддайте маршрут іншим», - каже Кравченко.

Доповнено

Малецький каже, що Кременчуцькому тролейбусному управління за перевезення доплачують 15 млн грн.

Мер обіціяє, що в нові тролейбуси поставлять валідатори (комп'ютерний сервіс, програма, об'єкт, функція або оператор, який/яка перевіряє відповідність деяких даних) і випустять картку кременчужанина. Маршрутників зобов’яжуть встановити валідатори теж.

«Ми надамо лізинг на їх придбання. Бо ціна одного валідатора 250 доларів», - каже градоначальник.

Активіст Леонід Харченко: "Не гвалтуйте перевізників,  не змушуйте купувати «Богдани»".

Вимагає великі автобуси.

«Дайте нам відповідь, скільки автобусів великої місткості на маршруті і графік руху».

Свободівець Костянтин Красовський говорить про недосконале законодавство. Нагадує,  що в Європі вартість проїзду один євро. Він проти комунального транспорту і за підтримку з бюджету приватних перевізників. За його думкою,  приватним підприємствам варто надавати кредит на закупку транспорту.

Закидає Малецькому,  що це він зібрання організував.

Мірошниченко говорить, що цей рік відпрацювали велики автобусами і борг перед перевізниками за перевезення пільговиків – 504 тис грн.

Аналогічна ситуація з іншими перевізниками.

Доповнено

Тертичний каже, що комісію марно звинувачувати у заангажовані.

«Приходить політик, і каже,  що «ви на побігеньках у влади», - каже Тертичний, відповідаючи таким чином Красовському,  який зібрався йти із засідання.

У залі перепалка між Кравченком і Красовським. Кравченко обурюються, що Красовський звинуватив громадську комісію у заангажованості.

«Ми не нагибаємо керівників маршрутів,  а шукаємо вирішення проблеми», - каже Кравченко.

Мер коментує публікації ЗМІ,  де три матеріали стосуються ДТП з маршрутками.  Говорить,  що має бути контроль з боку техніків,  керівників маршрутів.

Тертичний згадує про зупинки. Каже, що вони скляні і псуються. Додає, що на зупинках немає інформації про рух маршруток.

Мер тут вимагає від підлеглих подбати про забезпечення зупинок графіками руху маршрутного транспорту.

Кравченко питає,  чому одним перевізникам дають дозвіл на 5 років,  а комусь на один рік. Малецький каже,  що Мірошніченку дали дозвіл на рік на маршрут 3б, бо було багато недоліків.

Депутат міськради Валентин Курченко-Гай  (фракція РПЛ) говорить,  що по суті в Кременчуці немає зупинок у деяких районах, хоча формально вони існують. Приклад зупинки «Автопарк», «Вул. Київська», «вул. Вадима Пугачова».

Говорить,  що потрібно порахувати пасажирів. 

«Коли ми отримуємо нові тролейбуси, то буде здорова конкуренція», - вважає депутат.

Малецький говорить, що одна фірма робить зупинкові комплекси. Закликав підприємців ставити кіоски, робити мощення і робити зупинки. 

Доповнено

Малецький дав доручення прес-службі міськвиконкому опублікувати на веб-порталі міської ради  мапу моніторингу руху громадського транспорту в місті, що стартує із понеділка, 27 листопада.

Далі мер приступив до коментарю вимоги громадської комісії.

Щодо оснащення маршруток  GPS-навігаторома: Руслан Івашина повідомив, що лише 5% – не обладнані.

Керівник КТУ Олександр Вертюх доповів, що 19 нових тролейбусів вже оснащено відереєстраторами.

Щодо ідентифікації водіїв: вирішили не готовути бейджики для кожного, а зробити табличку в салоні, куда будуть ставити напис з вказівкою ПІБ водія.

Наступна вимога, щодо обладнання кінцевих зупинок для маршрутників. Наразі там немає ані туалетів, ані лавок.

Представник перевізника по маршруту №2: кінцева зупинка («Артсклади») в жахливому стані.

«Був туалет – та завалився, коли електрики поскладали на нього обрізані гілки».

Мер пропонує перевізнику самому встановити біотуалет. Первізник, каже, що немає гарантії, що і цей туалет не розвалять.

Мер каже – контролюйте самі. А «Міськсвітло» допоможе з освітленям, КП «Благоустрій Кременчука»  допоможе з впорядкуванням території.

Мер: культура наших водіїв на рівні окраїн. Малецький проти того, щоб відстійник маршруток робили на вул. Небесної Сотні.

Точиться дискусія про кіоски на кінцевих зупинках. Мер каже: ставьте МАФи, але обладнані.

Далі коментує вимогу не палити за кермом, на лущити насіння. Закликає перевізників звернути на це увагу.

Вимогає прибирати салон. Первший віце-мер Пилипенко нагадує  про необхідність дезінфекції салонів маршруток в період епідемії грипу.

Мер вимагає розміщати рекламу у громадському транспорті тільки державною мовою.

Всі інші рекомендації будуть донесені до перевізників у робочому порядку

«Дамо час на виправлення недоліків», - підсумовує нараду градоначальник.  

 

Відеотрансляція Олексій Орлов

Світлана Павленко

Если Вы нашли ошибку в тексте, выделите слово, нажмите CTRL+Enter и отправьте сообщение в редакцию

Другие новости

Конкурсы
  • Переможців конкурсу "Перший раз - в перший клас" нагороджено

    Малеча задоволена. А ми ще раз вітаємо переможців та всіх учасників!

    Сьогодні у офісі страхової компанії «Мега-Поліс» відбулось нагородження трьох переможців фотоконкурсу «Перший раз – в перший клас».

    Нагадаємо, цей конкурс Кременчуцька газета проводила спільно з партнерами до Дня знань  і саме наші партнери визначили трьох переможців.

Афиша Кременчуга
Орфографическая ошибка в тексте:
Чтобы сообщить об ошибке, нажмите кнопку "Отправить сообщение об ошибке". Также вы можете добавить свой комментарий.

Мы в Telegram

Подписаться