Кременчуцька газета
Субота, 8 Лютого 2025
Facebook Twitter Instagram Кременчуцька газета на Youtube threads telegram

Ви є тут

SOS: куди скаржитися кременчужанам

15 травня 2019 14:00

У дворі зник люк, у під’їзді перегоріла електропроводка, а на вулиці нестримно смердить – таке воно життя сучасного кременчужанина. Майже щодня ми стикаємося з проблемами, які не можемо вирішити самотужки. Куди звертатися у тому чи іншому випадку? Увага! У цій статті Кременчуцької газети міститься багато корисної інформації, яка може знадобитися у будь-який момент.

Служба допомоги мера кременчужанам 1563
Можна з упевненістю сказати, що номер 1563 відомий багатьом містянам. І ставав у нагоді він не раз. Набравши зі стаціонарного чи мобільного телефону вищезгадані чотири цифри, можна повідомити про свою проблему, зареєструвати скаргу і отримати допомогу. При цьому автовідповідач інформаційно-довідкової служби міськвиконкому попереджає, що своїм дзвінком людина дає згоду на обробку персональних даних у єдиній базі Кременчуцької міської ради та її виконавчих органів. Тут варто зауважити, що анонімні звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬ! У телефонній розмові потрібно чітко назвати ім’я, прізвище, адресу і розповісти про проблему. Про неї далі повідомляють відповідним службам. І дійсно номер 1563 іноді стає тією рятувальною соломинкою, яка потрібна в нестандартній ситуації. Також служба має свою сторінку у Фейсбуці.

Проект «Відкрите місто»
Однак трапляються випадки, коли Служба допомоги мера кременчужанам не в силах відреагувати. Приміром, комунальники робили ремонт, скажімо, мереж і залишили після себе розриття. Тут можна спробувати вирішити проблему через Всеукраїнський проект «Відкрите місто». 60 населених пунктів нашої держави вже беруть у ньому участь. Кременчук теж. Розробники пояснюють: за допомоги цього інструмента мешканці можуть добитися вирішення проблем разом, щоб зробити своє місто чистішим і безпечнішим.  Органи влади у свою чергу отримують інформацію швидко і без посередників, а також контролюють роботу підрядників. Потрапити на сторінку «Відкритого міста» можна й зайшовши на офіційний сайт Кременчуцької міської. Далі обрати назву нашого міста та повідомити про проблему – простіше простого. Для реєстрації потрібна лише електронна адреса. А свій текст-заяву можна проілюструвати. Чим ефективний цей проект? Тим, що на місцевому рівні мають відреагувати на звернення. Тобто визначити підприємство чи організацію, яка займатиметься вирішенням вашої проблеми. Всю необхідну інформацію ви побачите на сайті. Тут видно, на якій стадії вирішення знаходиться проблема і які підрозділи в цьому задіяні. За останні два тижні в рамках проекту «Відкрите місто» кременчужани поскаржилися на звалище сміття та проживання бомжів поблизу житлових будинків, відкритий люк на тротуарі, щоденний гавкіт собак о 5-6 ранку, неналежне прибирання берега Сухого Кагамлика. Всі повідомлення відпрацьовуються.

Електронні звернення і петиції
Є ще один інструмент вирішення проблеми на місцевому рівні. Його шлях теж лежить через офіційний сайт Кременчуцької міської ради. Це електронні петиції і звернення. Та варто знати, що для їх подачі недостатньо зареєструватися за допомоги електронної адреси, як у випадку з проектом «Відкрите місто». Тут діє система id.bank, тобто подавач має бути користувачем банку.
У Кременчуці за останні роки активність мешканців міста щодо подачі електронних петицій різко впала. І причин тут декілька: кременчужани не хочуть проходити доволі важку форму реєстрації, тому петиції не набирають необхідні 250 голосів, аби потрапити на розгляд міського голови. А якщо це і трапилося, то частіше за все, мешканці отримують від можновладців лише відписки.
У відділі звернень громадян (у структурному підрозділі міськвиконкому) радять подавати петиції у разі виникнення глобальної проблеми (звісно, місцевого рівня). Наприклад, маршрутки не дотримуються графіку тощо. А якщо бачите відкритий люк – то можна сміливо писати звернення. Останні петиції, які подали кременчужани, стосувались перенесення фіолетового суботника-толоки із Дня тиші 20 квітня на інший день та відкриття на Молодіжному ще трьох ліцеїв. Вони потрапили на розгляд мера, хоча нічого не змінили.

Збережи

Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП)
15-88, 758508, 758509, 758500, (067) 405-50-80, (066) 888-02-06.
Територіальний центр Автозаводського району: 73-94-70
Територіальний центр Крюківського району: 6-13-60
Управління праці і соцзахисту населення Автозаводського району

Гаряча лінія: 77-29-95, 77-32-28
Управління праці і соцзахисту населення Крюківського  району
Гаряча лінія: 6-13-63, 6-01-20, 096-40-32-969, 095-58-20-302
Керуюча компанія «Житлорембудсервіс»
Швидка житлово-комунальна допомога: 3-01-22, 3-31-55, 70-43-55
Керуюча компанія «Місто для людей. Кременчук»:70-04-41, 067-341-41-41
Керуюча компанія «Перспектива»: 70-11-28, 068-150-26-04
«Полтаваобленерго»
Кол-центр (дзвінки безкоштовні)
050-305-99-10, 097-20-20-207, 093-17-02-533
«Кременчукгаз»
Кол-центр 77-47-63
Відділ звернень громадян міськвиконкому Кременчука
74-38-32, 3-01-63
Урядова телефонна «гаряча лінія»: 0-800-507-309, 15-45
Управління Пенсійного фонду
Гаряча лінія: 78-08-87
Комунальне підприємство «Кременчукліфт»
Аварійна служба: 70-01-70; 097-0711-59; 73-13-13
Комунальне підприємство «Кременчукводоканал»
Диспетчерська служба: 74-70-70, 067-403-97-86
Комунальне підприємство «Міськсвітло»
Диспетчерська служба: 70-08-91, 068-256-85-99
Комунальне підприємство «Теплоенерго»
Аварійно-диспетчерська служба: 73-95-05; 093-307-16-99, 068-261-91-81
Комунальне підприємство «Спецсервіс Кременчук»
Черговий: 067-203-21-97.

 

Світлана Павленко

Подпишись на нас

Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube telegram Facebook Live
Если Вы нашли ошибку в тексте, выделите слово, нажмите CTRL+Enter и отправьте сообщение в редакцию

Інші новини

Афиша Кременчуга
Ви сповіщаєте про хибодрук в наступному тексті:
Щоб надіслати повідомлення натисніть кнопку "Сповістити про хибодрук". Також можна додати коментар.

Ми в Telegram

Підписатися