Кременчугская газета
Kremenchuk, Poltava Oblast, Ukraine
Воскресенье, 20 Октября 2019 года
Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube

Вы здесь

В локомотивному депо Кременчука загорівся локомотив, який сьогодні планували випустити на приміські перевезення

 

20 июня 2017 13:50
В локомотивному депо Кременчука загорівся локомотив, який сьогодні планували випустити на приміські перевезення

Італійський пікет залізничників Кременчука сьогодні: сторони конфлікту дали розгорнуті коментарі.

Сьогодні, 20 червня, залізничники локомотивного депо «Кременчук» розпочали італійський страйк, що виразився у масовому недопущенні на лінію локомотивів.

Формально-фактична підстава фактичного блокування роботи залізничного транспорту на теренах Кременчука банальна – локомотиви заборонено випускати з депо через їх аварійний стан.

Голова Вільної профспілки машиністів депо «Кременчук» Сергій Москалець пояснив причини та умови сьогоднішнього італійського страйку. В якості аргументу навів інформацію про сьогоднішню пожежу на одному з локомотивів, котрий хотіли використати для приміської пасажирської поїздки.

Як пояснив залізничник, пожежа сталась в кабіні машиніста через займання пульту управління.

«Ми будемо стояти не один день!», - повідомив про плани машиністів пан Москалець.

Залізничник також повідомив, що вважає тиском факт присутності правоохоронців сьогодні на території депо спільно з машиністами.

Москалець каже, що машиністи просто не приймають до роботи локомотиви через їх стан.

«Я думаю, що до вечора залізничний вузол повністю «заб’ється», - коментує залізничник подальші наслідки сьогоднішнього страйку.

Крім того Москалець вказує на те, що в літній період машиністи змушені працювати за умов 50-градусної спеки.

Серед факторів, що унеможливлюють випуск локомотивів на лінію, зокрема, залізничники називають зношення колісних пар локомотивів, що загрожує сходом рухомого складу з рейок.

Москалець згадав про два аварійні випадки, що стались торік та позаминулого року.

В той же час начальник депо Юрій Дон всі доводи машиністів та Москальця спростовує, стверджуючи, що локомотиви можна використовувати.

Нинішні технічні недоліки, на думку керманича депо, не є підставою не випускати локомотиви на лінію.

Пан Дон все ж визнає проблеми з технічним обслуговуванням локомотивів. При цьому зазначає про те, що на заваді цьому стоять нинішні закупівлі запчастин через «Прозорро».

Нагадаємо, що «Укрзалізниця» вважає страйк у локомотивному депо Кременчука останнім ділом, до якого вдаються песимісти

Раніше повідомлялося, що сьогодні о 5.00 ранку Вільна профспілка машиністів локомотивного депо «Кременчук» разом із машиністами у локомотивному депо розпочали так званий італійський страйк. Протест відбувається на підтримку безстрокової акції пікетування Вільної профспілки залізничників України, яка до цього часу триває під стінами адмінбудівлі «Укрзалізниці».

Головною вимогою стоїть: підняття зарплати залізничникам на 100%

Це вже не перший протест кременчуцьких залізничників у поточному році. В кінці березня, Вільні профспілки машиністів локомотивне депо «Кременчук» провели італійський страйк. В італійському страйку взяли участь півтори сотні залізничників

Причиною акції став незадовільний технічний стан рухомого складу та забезпечення його запчастинами, а також низький рівень зарплат працівників. Але більш за все обурювало працівників локомотивного депо в Кременчуці бездіяльність керівництва регіональної філії «Південна залізниця», зокрема начальника Михайла Уманця.

Не зважаючи на італійський страйк, пасажирські поїзди з Кременчука поки відправляються за розкладом

 

Андрій Михайленко

Если Вы нашли ошибку в тексте, выделите слово, нажмите CTRL+Enter и отправьте сообщение в редакцию

Другие новости

Афиша Кременчуга
Орфографическая ошибка в тексте:
Чтобы сообщить об ошибке, нажмите кнопку "Отправить сообщение об ошибке". Также вы можете добавить свой комментарий.

Мы в Telegram

Подписаться